rosa

Ibland är vi sju stycken här hemma hos oss i Brandbergen. Vi ska samsas på allt som finns i huset och det kan ibland bli väldigt trångt!. Det är Mamma, Björn, Jag, Sara, Carmen, Felicia och Deniz (i åldersordning nu), Deniz är yngst och är 5 år sen har vi äldsta barnet som är Sara och hon är 11 (tror jag..?).

Alla barnen sover i samma rum så från att det en gång bara var en säng där är det nu 4 st! Så här ser det ut:






Deniz säng/våning. Hundar och katter :) Lite intryck har man gjort!




idag blir det lite lite lite plugg, knappt någon. man kan inte plugga varje dag, det funkar inte så. livet är annat än att bara sitta hemma och plugga. Även om man har mkt i skolan så måste man fortfarande må bra. Och idag orkar jag inte.

Ska ut med Pepsi nu snart och sen baka chokladbollar med barnen :)

Hittade förrästen en bil idag som hade regestreringsnamnet "OLJ". Haha jag älskade det! Bild på det kommer en annan gång

HejTja


Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

shiiit. ni är verkligen många i din familj. Och helt plötsligt har du fått så många syskon. Helt otroligt Danni. Det är som när mamma blev tilllsammans med lars-åke och jag fick 6 st "syskon" på halsen. (inte för att jag kallar dom för det, men ändå). kram

2010-02-16 @ 22:33:49
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0