rutin

precis som alla andra dagar i veckan sitter jag just nu i skolan. fler arbeten påbörjas och mer prov landar in på schemat. Undrar hur det kommer att bli sen när man inte har någon skola längre. käns som att man kommer att bli en vandrande hösäck! (kan man säga så?)

Juste ja, lovade ju att berätta om mina presenter jag fick. Nämner några stycken 

* BILJETTER TILL KISS SOM KOMMER HIT DEN 12:e JUNI!!!!
Helt jävla underbart, jag hoppade av lycka kan jag tala om! Det kommer att bli awesomeness!

* En klätterkurs med Tina! :D

* Bio Bio Bio! av marcus :)

* En hel del pengar för Pepsis vet vård
denna tog mest.. jag är så tacksam

* En levande fotoram
Man lägger in bilder i den så står den där och byter bilder :)

oj oj, lektionen är slut. jo jag gjorde klart det jag skulle innan jag flög in här en snabbis

HejHej!
Tack för mej!

Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

låter som du hade en riktigt rolig och trevlig födelsedag! Det var inte dåliga presenter du fick där. Glad jag blir att du får hjälp med pepsi <3



Å biljetter till Kiss.. nu är jag grön av avund :D

2010-02-09 @ 15:22:28
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0