sjuker

det är verkligen inte ofta jag går och blir sjuk, förkyld, hostig osv. jag klarar mig oftast från allt det där. Igår på volleyboll träningen kände jag dock hur mitt huvud började snurra, missade ett antal bollar och kände mig inte alls fokuserad. Mitt huvud var som en jätte ballong och gjorde oöndligt ont. Vaknade upp med samma värk idag, det var helt omöjligt att ta sig upp ur sängen. Så idag stannade jag hemma från skolan... vilket inte är bra. Inge bra alls att vara sjuk nu *fan

igår vart det iaf semlor, mumsiga semlor och jag åt dem precis som jag ville!
 

"bläääää" säger semlan och sträcker ut tungan haha

sova en stund nu och lyssna Kings of Leon, feta!
hejhej

//OLj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0