snö



faan va jag egentligen älskar den här snön, har man rätt kläder på sig så är det helt underbart att ta en lång promenad med Pepsi i vårt vinterland. Vi har verkligen norrland på besök! Undrar bara när den tänker försvinna? känns som att den kommer stanna för evigt och att sommaren är sjuuuukt långt borta fast den egentligen inte är det...om man tittar på månaderna. snart vår?!!?

kommit hem från jobbet, sjukt jobbig dag och även fast jag bara jobbade 4 timmar så kändes det som 12... haha det är rätt knäppt egentligen men jag tänker alltid innan jag ska börja jobba som om det vore min sista dag. Som om jag ska dö, haha jag hatar verkligen mitt jobb... men så mins jag hur glad jag är efter jobbet för att få komma hem och det glädjer lite mer. haha hemskT!

pluggat klart inför provet imorn, sista nu innan lovet och sen är det 5 v praktik ink. ett lov till! UNDERBART! vi är alla så värda detta, ska bli grymt najs att få slippa skolbänken för ett tag.

GodnaTT
OLj

Kommentarer
Postat av: lis

think of the ladnesz and it will come to you

2010-02-24 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0