THE day!

wooohooo arton år!!!

en jävla väntan har det vart med tanke på att ALLA mina vänner fyller år ett år tidigare än vad jag gör. Känns lixom som att jag alltid fått vänta längre än andra fast så är det ju inte egentligen.

Så idag blir det party, familj och vänner kommer till lokalen som vi ska vara i och sen är väl tanken att vi vänner ska dra ut och festa vidare natten lång! Är inte så fullt taggad nu men det hinner jag nog bli!

I morse blev det sång och tårta inne på mitt rum, hela familjen kom in med en fin tårta med ljus i och jag blåste ut alla på en gång (shit va mycket ljus det är nu... haha). Lite presenter fick jag även! Jätte mysigt och mycket glad jag vart. Helt underbart att äntligen få fylla 18 år. Känns lite konstigt dock.. känner mig lixom lite som någon annan än den jag var igår. Känns som något nytt och nu kan jag göra allt jag alltid velat göra! Ser mest fram emot alla konserter faktiskt, alltid velat gå på så många men så står den där siffran "18" där... nu kan jag se den med lycka! :D

Nu ska jag börja tänka ut en frisyr på håret sen blir det hem till Lisa, hon ska nämligen få den STORA äran att sminka mig! haha

TJOOOHEJ!
&
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!


Kommentarer
Postat av: Nattie

Grattis i efterskott Danni! Jag kan aldrig komma ihåg födelsedagar tyvärr, men jag hoppas att du fick en riktigt härlig dag med vänner och familj!!!

Kram :D

2010-02-07 @ 22:28:43
URL: http://cavaliertok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0