2010

Gårdagen vart lyckad, jätte kul och mycket trevliga människor var på plats här hemma för att välkomna det nya året. År 2010.. känns minst sagt stört men mycket mycket spännande. Jag har stora förhoppningar för detta år.

Strax innan 12 slaget gick vi en bit hela gänget för att möta upp ett annat gäng och fira med. Ett stort firande vart det där! Min pannacotta tyckte folket här mycket om, glad gjorde det mig.

Tack superTina för all hjälp med städningen efteråt, guld till dig!

Siri (kvällens fotograf) är seg på att ladda upp bilder så när hon gjort det visas dem väl antagligen här. Jag matchade iaf tröja med naglar, läppar och en margarita! Röda härliga färger alltså :)

Istället för nyårsbilder får det bli lite från förra året, 2009.
Här kommer några stycken.


modell för TIGI ett antal gånger


många fina uppvisningar och dagar med Pepsi


Vi besökte dalarna tillsammans med farfar


bulgarien med pappa och angelica


Valborg, Tinas landställe


Lillebror Elias föddes :)


England! Här på Wembley för fotboll!




Kryssning med Lisa, mamma och björn


Praktiken i lappland med slädhundar, umnäs, 3 veckor!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

älskar katten som du har i layouten, hur fick du med den? vill oxå

=D



å huskyhundarna har samma sele som benan!

tack för idaaag. det var najss

2010-01-05 @ 18:36:19
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0