22

efter mötet på klubben tog jag och tina en promenad till trollbäckens centrum med hundarna, en riktigt härlig en! Behövde både jag och pepsi.. speciellt jag efter den där chokladkakan!

På lördag blir det uppsala för volleybolltunering med laget i alla fall. Bestämt mig för att ge mig på ett försök, jag ska ge mitt bästa och hoppas på att det går an. Det gick bra nu sist vi tränade för min del.

Annars planeras det just nu för fullt inför min födelsedag, 18 år den 6:e februari. Viskningar och hemliga samtal sker här hemma och jag förstår ingenting haha. vad är det mamma planerar egentligen? 22 dagar kvar nu om jag räknat rätt men det är helt okej. jag längtar inte, jag väntar bara

imorn är det jobba sen antagligen natt hos Tina för tävlingen på lördag, wish me luck!


slänger in en bild på Deniz som hon tagit själv haha helt underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0