creepy

på väg hem idag kom det en kille fram på tåget och sa med konstig röst, "jag har ett 6:e sinne och du.. du är fan farlig!" sa han och så sprang han förbi oss. Han syftade på mig när han sa det och han stod sen och gjorde läskiga grimager åt mig och pekade finger. Haha, vi höll på att dö av skratt. Senare när han gick av så blev det fler grimager vid fönstret och vi fick äen se en liten dans. 

vad i helvette? helt stört, jag vart nästan rädd! Riktigt knasiga människor det finns.. TÄNK OM denna man faktiskt hade ett 6:e sinne och såg att jag var farlig! är jag farlig? han himlade med ögonen när han sa det också... haha usch!

ingen träning idag men plugga ska det bli. kanske drar till med lite extra sittups och armhävningar ikväll sen

juste ja, ny layout. klagomål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0