fötter



att lägga benen på väggen är något jag älskar och jag har gjort det så länge jag kan komma ihåg. det har alltid vart en avkopplande ställning för mig och jag får lixom en speciell känsla i mig varje gång jag gör det. mins en gång jag till och med somnade så :) det är underbart! Testa på det! (Kanske en aning weard, but i like it!)

idag säger vi hejdå till vår gamla gamla microvågsugn! Den är nu inne på sitt 19 år (alltså äldre än mig) och det är dags att den får säga hejdå. Är stolt över mamma som tog det beslutet faktiskt. Den har alltid vart gul tycker jag men den har tydligen vart vit... haha usch. Jag kommer inte att sakna den! Vi säger istället hej till en ny!


Ett gigantiskt (!!) grattis till MIMMI som idag tog sitt körkort även hon! You go girl! :D längtar tills jag ska få börja köra men först måste farfar komma hem från Spanien :)

Imorn är det fredag wooooho!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

aww tack Danni, go du är! :D <3

stor kram på lördag, I'll wait for it!



kramen!!

2010-01-21 @ 23:33:56
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Åke

Gillart!

2010-01-22 @ 00:27:16
URL: http://lifofthelegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0