Helgen

sitter i skolan, tråkig lektion... och jag är klar

bokar tid till frissören, det ska bli en liten makeover. Har inte gått till frissören på över ett år eftersom att jag genom modelljobben blivit klippt och färgad. Nu får jag iaf. bestämma själv och jag tror att det blir mörk blont med ljusa slingor. sen vetefan hur jag ska göra med min tuppkam där uppe... vill att den ska växa växa! Frissören kanske har något bra förslag.. hoppas jag på. Ingen lugg blir det iaf!

Imorn är det löning, ouuu härligt :)

Lite bilder från helgen, tagna av Mimmi


Pepsi var ej med men många hundar var det! Här försöker mimmi träna alla haha


tinas landställe, den lilla stugan är den härliga bastun. och där ser vi mimmis otroligt snygga bil!

HeJHeJ

Kommentarer
Postat av: Mimmi, Benjy & Urax

hahah var det ironi jag hörde där? ;) Min bil är hetast. NOT.



Gillar den nya layouten också. Såklart du ska skicka in bilder till någon modellargentur. Det värsta du kan få är ett nej, right? Jag har provat, jag fick nej, jag går vidare! Prova du :D

2010-01-27 @ 12:29:10
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0