lilla

jäklar vad jag skriver här... känns nästan lite överdrivet men sanning å säga så gör jag inte ett skit om dagarna. det finns ingen människa som vill hitta på något och inte har jag mycket till energi åt att göra speciellt mycket heller. tror att de flesta just nu laddar inför sista terminen.. den kommer att bli tuff men jag hoppas att allt ska gå bra. jag ska göra mitt bästa

Gatwick (londons flygplats) är nu öppen igen, yeeeey! Men det är fortfarande osäkert ifall jag kommer kunna flyga. Vi får helt enkelt se på fredag. Jag ska bli upphämtad av matt så hoppas att han kommer fram också och att vi kommer til southampton samma dag.



gjort ett album på facebook med massa bilder på Elias, ska uppdatera där ju äldre han blir:) saknar min lilla lillebror!

nu ska jag inte uppdatera ngt mer, imorn jobbar jag. ett till åtta, lagom. ut med pepsi i det kalla vädret nu sen fortsatt film från igår, "Flickan som lekte med elden". Män som hatar kvinnor var bra



Kommentarer
Postat av: loulou

sv: tack själv!

2010-01-07 @ 11:16:39
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0