OM



äntligen fredag!
.. kan man tycka men jag ska upp och jobba imorn... duktiga jag har jobbat mycket denna månad :)

vi har gjort om här hemma, eller VI! Mammas Björn har fixat och ordnat. Det är ju nämligen så att hela feta familjen har flyttat in här nu och då tillkommer det en massa grejer! Tavlan på mig och Pepsi sitter iaf kvar, det är mitt ex mormor Gunilla som har målat :) jag älskar den, är väl 14 år på bilden skulle jag tro och pepsi 2-3 år. minisar! :D

åkte idag igen in till city efter skolan, letade skor till sofia men vi hittade inga som fann henne i smaken. åkte senare vidare in till östermalm och Lycko Hair där jag idag skulle hämta mina hårprodukter. MUMS!
efter varje tillfälle jag har vart hårmodell för TIGI eller FUDGE så får jag nämligen ett antal produkter. en till sofia, en till nettan och en till lisa vart det också :)
det var bara att vraka och vräka och detta fick jag med mig:


lite suddig bild men men...

Nu är det let´s dance och pannacottaaaaaaaa!

trevlig fredag!
HejHej

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilken fin tavla :O

2010-01-29 @ 21:22:01
URL: http://lifofthelegend.blogg.se/
Postat av: lisa

Nice bajs! Ge migproduktz <3

2010-01-30 @ 20:57:29
URL: http://thecandycane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0