onsdag eller tisdag?

hade ingen koll alls på dagarna idag, är det tisdag eller onsdag? allt vart helt omvänt.. är det pannkaka i skolan idag eller..?

Eftersom att det trots allt är onsdag idag så är det träning. Vi ska få en riktig volleybolltränare till oss under 3 tillfällen x 2 timmar. Ska bli jätte härligt! Den tränaren vi har nu kan en hel del om volleyboll också men han är lixom inget proffs sådär. Jag började egentligen bara för att fylla ut dagarna med något nytt och för att träna, men nu har jag verkligen börjat gilla sporten.. känner lixom att jag vill sattsa! Jag fortsätter och ser hur långt jag kan komma.

Är väldigt trött på mitt hår, vill ha en förändring och har bestämt mig för att färga det brunt. En lite mörkare, nästan sådär som jag hade förr. Lisa får den äran att färga, nu är det bara att bestämma dag.


Ut med Pepsi nu sen åka iväg för träning alltså
och juste, jag fick en bukett blommor idag hemskickat... hihi*



hejhej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0