potatisgris


Foto Karro

Igår kväll när jag tittade ut genom fönstret stod det 3 polisbilar nedanför och dem hade dessutom spärrat av ett stort område av gården. Poliser gick runt och lös med ficklampa i det avspärrade området som om dem letade efter något. Riktigt läskigt, undrar vad som hade hänt? Precis här nedanför där jag bor!

Har fått riktigt dåliga nyheter, det var tänkt att jag skulle resa till england nu på fredag men pga snökaos i nästan hela england så är det troligt att flyget blir inställt. Hela gatwick har idag inställt alla sina flyg, det var då till denna jag skulle flyga till. Så det känns jävligt surt men det är inte 100 % ännu att flygen är inställda på fredag. Det kan ha blivit bättre tills dess. Det som är så knäppt och klantigt med england är att dem aldrig är förberedda för snö för att det är inte ofta dem får det. När dem väl får snö så kommer det dock i rikliga mängdet och pga deras okunnighet så sker det ofantligt med bilolyckor osv. När det är vinter och dem vet att det kan komma snö, varför inte bara alltid vara förberedd istället för att dem ska hålla på å vänta tills de blir en olycka? sämst...

-16 grader ute nu idag denna onsdag och jag vet inte vad jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0