resan

Danni is back in brandbergen!

Resan till England har vart toppen, alltid lika spännande att åka utomlands även om detta var mitt tredje besök i England. Mitt flyg vart endast 15 min försenat men då jag hade räknat med lång trafik fram till skavsta (pga att det var fredag och snö) så vart det en lång väntetid på flygplatsen. Men jag hade inga problem med att underhålla mig själv. Köpte en fin liten leksak till Matt på plats, en älg som man kan trycka på under så att älgen plötsligt tappar spänst i kroppen... vet ni vad jag menar nu? Tycker dem där är skit roliga haha. Moosie döpte vi honom.

Matt mötte upp mig på flygplatsen och vi for iväg till southampton i mörkret, jo sent kom vi fram. Trodde jag skulle få stanna på hotellet själv då han sagt så men det vart ändrade planer. Han hade lurat mig, så efter han packat väskan åkte vi iväg till det extremt fina hotellet. Vi kom in och kände direkt att vi inte passade in någon stans, skämdes gjorde vi haha. Alla var fint klädda och så kommer vi där med stora tjocka kläder och trötta ansikten, lite kul.

Kort sagt under helgen så har vi spelat bowling med matts vänner, käkat fin middag, vin på rummet, åkt runt med bilen, åkt maskin (mins inte vad den heter), skämt ut oss och skrattat.

Tog inga bilder på hotellet, får låta er läsare istället använda er fantasi om hur det såg ut. Här kommer några iaf. tagna med mobilen.. fult

 
English breakfast!              Bäst att man tvättade av skorna innan ingång...


Världsgod choklad!

Vart med mimmi idag och gått runt i stan med hundarna. Dåliga kläder på mig dock, så det vart subway och mimmis place.

imorgon skola och snart träning!
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0