:-



Slutade tidigt idag, pepsi kom hem från farfar helt hysteriskt glad och detsamma var jag. Hon har haft det bra där borta, badat och myst dagarna långa. Jag ska inte säga FÖR mycket men jag ser faktiskt en förbättring i hennes gående. men som sagt, ska inte säga för mycket. Så tomt att inte ha henne hemma. imorn ska vi umgås, jobbar bara 4 timmar så efter det ska vi tillsammans med sofia och pim åka och bada.

Vi badade även idag i raman med pontus och marcus efter jobbet. de gamla gänget! ska ev. samla ihop ett helt gäng på onsdag för grillning, bad och fest. vi gjorde detta mycket förr i tiden, jag var väl 15-16 år då. det var tider det, riktiga underbara dagar i raman.

Lite hundprat:
jag har anmält intresse för hund på hundarutanhem.se, var först en specefik hund jag var intresserad av -ringde dit idag men det visade sig att hon redan var såld.. (schysst att dem hade uppdaterat hemsidan). Så jag kollade vidare på kattvana hundar och fann en annan intressant. ringt men hon har inte svarat, denna hund var också från ett hundstall i irland, hon är 18 månader och såg på bild och beskrivning ut som en sån hund jag skulle kunna tänka mig. Men vi får väl se hur det bli. Tänkte ringa imorn igen och se om jag kan få tag på hon som just nu tar hand om henne.



Lite införskaffat idag då. Ett mysigt halsband och koppel. Ny Hundmat som ska vara mer anpassat för pepsi än den förra, Eukanuba Daily Care sensetive joints! Införskaffade även nytt seraquin.. satan va dyrt och de går åt fort som fan. Men jag hoppas att den fungerar, det kan ta upp till 6 veckor innan man ser resultat.
   

O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0