England i mitt hjärta

Kändes inge vidare konstigt som det brukar vara att vara hemma igen. Jobbet rullade på dagen efter och livet fortsatte. Jag bara lever just nu, faktiskt. Känns livlöst. Jag vill ha sommarlov, bada, sola och känna sommaren!!

England var som sagt fantastiskt, som alla andra gånger men denna var lite speciell. Jag såg en helt annan del av England. Vi åkte till södra sidan av england och möttes av stranden, havet, värmen och frankrike på andra sidan havet någonstans!! (nej man såg ej landet men ändå! det fanns där! France!). Platsen kändes inte som den england jag kände, var jag verkligen där? jag låter bilderna få säga sitt men dem är inte rättvisa någonstans!

Efter denna lilla tripp till havet drog vi oss vidare till New Forest! Bemöttes av vilda hästar och kossor och en fantastisk natur! Var vi i afrika? haha under hela denna dag kändes det som sagt inte att jag var i england! det var varmt och hästarna sprang förbi oss helt fria och vilda. Vi klappade en del som blivit aningen tama och det kändes helt otroligt.

Vi har käkat middag med vänner, spelat bowling, kollat bio, besökt southamptons mysiga platser mm. England är verkligen ett idylliskt land, ibland kändes det som om jag var i en legovärld för att allt är så litet haha :) Matt tyckte jag var knäpp när jag förklarade hur jag kände. Dem kör så jäkla fort på vägarna och jag trodde flera gånger att vi skulle krocka med andra bilar i andra filen! Det gjorde vi såklart aldrig som tur var.

Jag vill tillbaka nu igen, kan inte få nog. Jag och matt hade det super kul tillsammans, vi hoppas att se varandra snart igen :))

Bilderna får nu säga sitt!




Stan med moosie som jag köpte med mig


här är dem, så vackra








helt underbart, ibland dök det upp en häst eller fler




förstår ni mig nu? där på andra sidan är franktike :) åå jag vill åka*










här bor matt med hans familj :)

O L J A N


Kommentarer
Postat av: Mimmi, Benjy & Urax

ofta! han bor ju sjukt fint :D Härliga bilder danni!

2010-07-29 @ 16:34:57
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0