HELP I NEED SOMEBODY

jag har hittat två hundar som jag är intresserad av på hundarutanhem.se. båda dem har sedan visat sig redan blivit sålda.. har kontakt med tjejen som är med i föreningen och idag ringde hon mig igen och föreslog en border collie hane på 2 år och kastrerad osv. Vet inte riktigt om rasen verkligen är något för mig.. hon föreslog även att jag skulle följa med henne till Knutby för att titta på andra hundar och det vill jag göra!! men ska jag?

pratat med massa hundmänniskor nu om detta och de flesta är lika förvirrade som jag, är det verkligen rätt att jag skaffar mig en hund nu? när ändå kelpien ska komma nästa år! (om lite mer än ett halvår är det tänkt). Jag vill verkligen ha en hund nu.. men ska jag ta en hund från hundar utan hem? man får ju inte "den perfekta" hunden då heller, lär bli en hel del jobb och kanske inte heller säkert att jag får ordning på hunden som jag vill tills kelpien kommer.. kan jag ta det?

HJÄÄÄLP

nu är jag ensam hemma i en vecka, ska bli lite mer avslappnat.. ändå inte. tycker inte om att vara helt ensam hemma, pepsi har åkt till farfar nu igen. bättre för henne att vara där istället för att följa med till tråkiga jobbet varje dag!

O L J A N
ensam*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrutt! Kommer snart hem....ta vara på den tid du kan vara själv" och njut och koppla av nu...Pussar/mamma.

2010-07-16 @ 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0