Hu


några utav lägerdeltagarna hoppar i



hundis och svettis på morgonen, jennifer med tyra på pilatusbollen


under rallylydnaden!


Oljan tar ett fint sommardopp


eftersom det inte finns någon fungerande dusch i klubbstugan så tvättar vi oss i sjön! mimmi demonstrerar



Okey "Oki"! Här är söta som jag ska ha hand om två veckor i augusti. en grönis på 6 månader som behöver socialtränas, hon kom över dagen och natten till mig på lägret och åkte sedan hem dagen efter. lite bara för att se vad jag tyckte osv. Hon är underbar. Behövs en hel del träning men det ska bli kul, sätta tankenötterna på högvarv för att försöka få henne mer social och orädd för nya miljöer, människor och hundar.

jag är alltså hemma nu ifrån lägret, var ledig igår och idag och har vart med på de flesta kurser och aktiviteter. Pepsi har haft en riktigt skön semester, badat en hel del - motionsimmat alltså. Och massa stretch och spring på mjukt gräs. På Onsdag ska vi till vet för att kika på hennes organ (smärtstillandet hon äter kan ge skada på mycket) och sen prata lite om alternativ till ett annat smärtstillande eller liknande. Jag vill ha lite svar på tal om vad jag ska göra.

Deniz är nu på väg hem fick jag nyss veta!! :)) Underbara söta syster kommer snart äntligen hem efter en heeeel månads semester i Turkiet! ÅÅÅÅÅ

på återseende
O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0