Jeans

tycker ej om jeans måste jag säga, var ett bra tag sedan jag hade på mig ett par. jag är lixom lite mer bekväm av mig, tycker helldre om tajts eller bara shorts. känns lite som att jeans har vart (och är kanske fortfarande) en standard men nu finns det så mycket mer! strumpbyxor med massa mönster och tajts lika så, det gillar jag.

så idag är det söndag och igår hade jag fullt upp. Jobba - städa på klubben inför sommarlägret - fira daniel i tyresö på födelsedagen. var väl hemma vid 11 och somnade inte långt efter det. nu är jag vaken en och en halv timma innan jag ska åka!! inte likt mig, jag som brukar gå upp 20 min innan bussen går.

idag kommer också pepsan hem :)) saknat den lilla grisen!

Trevlig dag
O L J A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0