sommarkväll



igår begav vi oss till raman efter att jag slutat jobbet. tog med oss käk, lite att fylla glas med, filt, badkläder och en drös med vänner och vänners vänner. vart en riktigt mysig kväll som slutade hemma hos mig.

idag var det lite segt men jag fick en del saker gjorda och imorn är det jobb igen.. min ända lediga dag denna vecka faktiskt! besökte pappa, angelica och lilla fina söta lillebror Elias! Syster nathalie med stora bebismagen var också på besök. vi fikade och jag busade en massa med lillebror, som idag stod helt själv på egna fötter! dröjer nog inte länge till innan han kan gå :) han e så underbar.. och snart ett år!!(?)

hann faktiskt med att sola lite idag! jag som är vit som en ängel fick idag lite färg!! KÄNDE SOMMAR!

godnatt

O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0