tungt

mycket som görs, måste göras och som inte görs.

Pepsi på vet besök igår. pratade allmänt om råd vad jag ska göra med henne framöver, vänner och familjens åsikter betyder mycket men man måste också få veta vad veterinärerna tycker. dem ska ju ändå veta bäst.
Vi har nu slutat med metacam och istället påbörjat en dosering utav cartrophen! Det är lite samma med alla dessa olika preparat men eftersom att pepsi inte svarat vidare bra på något vi har testat så gör vi nu en ny chansning. Cartrophen är alltså antiinflammatoriskt och smärtstillande i ett som dem andra men detta ska vara lite utav "den bättre" sorten. Sprutan ska tas 1 gg i veckan i 4 veckor framöver och sen hoppas vi på resultat.
Hoppas hoppas hoppas* snälla snälla snälla*

Efter besöket hos vet åkte jag in till stan för att ta en shoppingrunda med sofia. Vart en del besök på weekday, monki och american apparell på götgatan. hittade en hel del snygga grejer och kläder, nise!

Efter detta åktes det hem till nathalie i trollbäcken där det skulle planeras lite inför U-sm vi ska hålla i freestyle. Mest vart det en hel del snack, grill och lite gott till dricka. En riktigt mysig kväll som slutade kul! En kväll vi alla kommer minnas.. ska inte nämna så mycket mer haha.

Så jag sov väl 4 timmar efter den sena/tidiga hemgången och åskan, blixtarna som höll en vaken heeela natten. Men upp och jobba en hel arbetsdag vart det iaf! Trött men vuxenvärlden kallar.


mimmi, sara, johanna och jag - mimmis bilder! www.larsdotter.blogg.se


grillolja

favoriterna som sitter på när de tillåts.. mumma!:

Kommentarer
Postat av: Nattie

Härligt att du gillade kvällen! Hoppas monkey var underhållande på cirkusen :)

Kram

2010-07-29 @ 23:21:06
URL: http://cavaliertok.wordpress.com
Postat av: Mimmi

hehe yes nu är jag tillbaka med bloggandet!



Jaa haah jag hörde allt om slutet på kvällen och jag är faktiskt glad att jag missade det :P



Jag håller alla mina tummar för att den här sprutan ska hjälpa på Pepsi! Jag hoppas verkligen det.



Å angående dina hundplaner så tycker jag det är bra om du kanske får låna grönisen eller mallen, men att du väntar med att skaffa en till hund förrän kelpievalpen kommer. det kommer bli mycket jobb (samt pengarkostnad) med Pepsi, sen en till omplacering plus en valp. Så jag tror du gör dig själv en tjänst faktiskt att vänta med en hund tills valpen kommer. Thats what I believe. Det är ju bara ett halvår kvar, och mkt tid kommer gå åt till förberedning. Rätt som du vet så kommer du ha en valp i famnen,kul ju :D



kram kram

2010-07-30 @ 01:23:35
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0