(_*_)




i morse steg vi upp tidigt jag och deniz för att ge oss iväg till klubben! Freestyletävlings skulle arrangeras och vi hjälpte till under dagen. en väldigt lyckad tävling vart det!! Grattis alla placerade! :)

Pepsi har nu bröjat äta tillskottet Seraquin som snälla Paula köpt åt henne, fantastiskt snällt! Stora tabletter och hon ska ha tre om dagen, med 60 tabletter räcker dem endast i 20/21 dagar. OJ O(L)J!

Nu är det mycket på G, ska in till stan för att möta upp Tina, mimmi, nattie... vet inte om de va några fler men vi ska iaf upp på djurgårdsfärgan där mimmis far jobbar och titta lite på brollöpet. Jag är vääldigt anti detta med bröllopet men jag åker in ändå för sällskapet och umgänget.

Effter detta blir det lite festligheter med styrelsen och sen drar jag iväg till Täby med Leo för FEST! Hemlig fest som ingen får veta om så jag säger inge mer men kul ska det bli!

Dusch nu sen är det full fart, heja heja!

trevlig lördag på er!






Deniz försökte sig på att träna "slalom" med Pepsi men det gick inte så bra.. haha


O L J A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0