avslutningmiddag

något som jag helt hade glömt bort idag var att vi skulle på middag med alla 3or i skolan + alla lärare. så efter skolan, som inte innehöll något speciellt alls, gick jag hem och tog det lungt en stund sen bussade jag iväg till Alvik!
En sjukt kul avslutningsmiddag med god mat och många många skratt. Vi vart bjudna på show av lärarna med inspiration från melodifestivalen 2010 - dem sågade på anna bergendahl och hällde vatten på Eric Saade HAHA. BÄSTA!

det vart lite känsligt där på slutet kände jag, det var som en verklighetsuppfattning - jag ska verkligen sluta skolan, lämna hela denna skola som jag har haft 3 helt underbara år i, alla lärarna och inte minst alla klasskompisar!! tänk om man bara glömmer bort varandra? jag vill inte!!

imorn är jag ledig sen är det bara onsdagen kvar i skolan, torsdagen går jag också ledig och på fredagen smäller den stora smällen!


FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!!

O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0