Dagarna fortsätter, välkommen måndag

jag får ju verkligen inte njuta av solen alls, jobbar hela tiden och när jag väl är ledig är solen i moln om dagarna! VAD ÄR DET!? Idag var det dessutom trasiga ventilationer på jobbet så det fanns knappt något syre i butiken och hos grannen, som hälsade på i butiken, sa att det luktade marsvin i hans rum.. haha, så knäppt de kan bli!

För övrigt går jobbet bra, fortfarande problem med dem där sabla syrsorna men det är något jag måste kunna hantera känner jag. Kan ju inte lägga jobbet på ngn annan när jag får en kund som vill ha 20 stora syrsor...(ryser*).

Mamma sa att hon såg Pepsi mycket pigg idag, jag tyckte detsamma på kvällspromenaden. Vi ska börja simma här nu i slutet av månaden eller nästa. Beroende på vad jag har råd med just nu... känns så SÄMST att inte kunna göra saker för Pepsi när man inte har pengar. Det känns så konstigt.. orimligt. Är pengar verkligen allt undrar man då, aa tydligen.
Snälla snälla bli bra och stanna hos mig... jag vill inte utan dig.

Tidig läggdags nu, ska först massera Pepsi sen ska vi sova gott tillsammans.



O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0