Det e över nu



vet inte hur jag ska börja. jag har tagit studenten och det känns regält när jag väl tänker på det. annars så känns detta som en vanlig dag idag.. fast det ändå lixom inte är det. Jag är nu "fri" och ska nästan kallas vuxen. känner så mycket blandade känslor...

om dagen med stort D då!
vi hade ju tur med vädret... regnade heeela dagen men det sket vi i. vi skulle ha våran champangefrukost iaf så därför satte vi upp en presenning i trekantsparken och under denna la vi filtar och sedan satt vi där, skålade champange, åt jordbubbar och melon och sjöng :) Med regnet vart det faktiskt väldigt mysigt!
kl 09.00 var det sedan samling i skolan för sång, klapp, tårar och kramar. Jag vart väldigt rörd där ett tag, trodde inte jag skulle gråta faktiskt.. men jag fällde ett antal tårar. jag ska lixom lämna allt, klassen, skolan och alla lärare... shit*

Utspringet då! I regnet med högklackat och vita klänningar sprang vi ut till familjen som stod och väntade med paraplyer och skyltar. Jag fick en hel del runt halsen, champange och nallar - det vart tungt!
Flaket var helt och hållet den bästa festen jag vart med om. Alla var heeelt galna och med 23 flak ÖL sprutade vi 20 utav dem haha. Jag tappade en sko i vattnet och åkte runt resten av tiden på flaket med bara en sko och gick sedan runt i stan med bara en sko. Vi badade i en sjö på djurgår'n och självklart också i fontänen vid centralen! UNDERBART!! 

Här hemma var det sedan mottagning och massa fina underbara presenter. JAG FICK EN KAMERA! woooho :D Av far, angelica och lillebror, en Sony a230. Jag vart fett glad! 

Efter mottagningen vid 9 tiden drog jag och leo in till stan för att möta upp sofia, david och julle. vi hade inte riktigt orken för att festa så vi drog in till dovas och hade en riktigt mysig kväll faktiskt. 

Här kommer lite bilder på några saker jag fick och bilder från vår frukost, bilder från fontänen och utspringet finns på Leos USB-minne som jag självklart glömde ta med mig hem! Dem kommer senare :)

Bästa dagen*


 


ett betydelsefullt halsband av mamma.


jo det är äkta... från farfar och cristina!


från leo och paula! haha denna ska spelas snarast möjligen!







NÄSTA - KISSS!!!!

O L J A N
hu-07 <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

helt galet! :D Grattis!!

Ert flak var seriöst det äckligaste jag vart med^^ roligt men äckligt ;)

2010-06-13 @ 12:07:51
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0