för sent för mig



Pepsi fick följa med till jobbet idag, vi tog en fin promenad vid lunch och oj så varmt de va! Den värmen skulle jag vilja uppleva på en strand så snart som möjligt! Annars idag på jobbet har det vart fullt upp med kunder, det går framåt. Sista halvtimmen kom det såklart skiit mkt folk och vi var endast 2 som jobbade.

efter jobbet hämtade Tina och Nikki upp mig iaf och vi drog iväg till flaten, gick med hundarna och lekte galna på vägen hem med bilen!

Förrästen alla ni hundmänniskor som läser här, vet ni någon som behöver en som tränar sin hund så HOJTA till mig! Jag söker efter en hund att träna och ev tävla med, kan ha den  om dagarna och så också men det är lixom mest för träning. (om ni hittar ngn kan ni kanske bara tala om att jag finns lixom :))

NU vart det för sent igen, hur lägger man sig i tid? måste lära mig det... behöver massa massa energi på jobbet vill jag säga!


Lady som aldrig vill vara med på kort!


CRAAAZY ON THE ROAD HOME!

HEJHEJ
O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0