första dagen



första dagen på det nya jobbet gick toppen, kassan var lätt att lära sig och alla rutiner får man nog snart in. dagarna börjar med städning utav smådjuren och fåglarnas burar och skålar, man har en timma på sig innan affären öppnar och då blir det full fart!

lite roliga incidenter som hände idag, jag hittade några syrsor som hade rymt under diskbänken till ett durkslag, där hade dem gömt sig. när jag skulle ta ut denna för att släppa i den i deras riktiga hus så tappade jag detta durkslag och fick syrsor over hela mig... jag är heelt OK med dem men när dem är PÅ mig är det fan inge kul. så jag hoppade upp i luften och trampade ihjäl en... kul för mig, men Dennis som jag var med bara skrattade! Kul att göra ngn glad lixom!

Sen har jag tydligen städat åt en riktigt tjurig orm och spindel, utan att ha vetat om att dem var aggressiva alltså. lite läskigt sådär i efterhand men jag lyckades ju bra med det! vet ej om jag hade vågat vara inne hos dem om jag hade vetat... då undrar man ju hur det ska bli imorn!

nu efter att ha stretchat pepsi så ska jag själv ut och springa lite, känns som att kroppen behöver få bort lite.. eller JAG rättare sagt!



O L J A N
hjärta Pepsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0