Gårdagen och idag då


Jag vill gråta till den här bilden, så fin är den. Tolka den själv, för mig är den familj.

Festen går i näsby park var riktigt nice, mycket trevligt folk och det vart ett röj. Vi drog senare vidare till centralen för att se på konserten utanför slottet, Miike Snow och Basement jaxx DJ:ade. Sjuuukt mycket folk så vi tappade bort hälften. Jag fann Leo och vi gick med två andra till Sjätte tunnan (<3) i gamla stan, satte oss och tog en öl. Sen vart jag jävulskt trött och irriterad (behöver ej nämnas i bloggen men ibland undrar man saker..).

Jag kom hem halv 5 på morgonen igår (juste idag..) efter att ha käkat med sofia och siri som vi stötte på i gullmars. Fan va kul de e att se folk som är fulla när man själv är nykter haha, träffade dem båda idag och Lisa för käk och mys och ingen kom ihåg saker som hände igår. Så jag berättade och dem alla skrattade haha :)

Far iväg till far efter att ha vaknat (kl 2) tillsammans med Pepsi, fick bära henne halva vägen då det verkligen såg ut som att hon hade mycket ont... jag orkar inte mer. Ska testa en Cartrofen behandling på södra djursjukhuset och hoppas att det ska hjälpa. Hoppas att dessa nya tabletter ska göra en inverkan också.

Här kommer lite bilder då, Elias min fina finaste lilla lillebror. Han är för underbar, pussas på munnen ville han och mysa med Pepsi heela tiden :) Bra att han får vänja sig med hundar redan från början tänkte jag, kanske en blivande freestylekille! Det lär ju behövas där ute eller vad säger ni hundnördar ;)








När Elias blir glad så får han sånna ryck så att hela han hoppar haha :)

O L J A N


Kommentarer
Postat av: mLi

Trist att läsa om Pepsi! Jag lider verkligen med dig, vet exakt hur det känns :(... Jag tror att simningen kommer hjälpa en del, de märkes skillnad på zeb. han har ff ont men de är bättre med simmet än utan.. Catrophen hoppas jag skall fungera för dig, zeb har också haft det. Har ni bokat någon simtid? KRAAAAM!!

2010-06-21 @ 20:42:45
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0