Grönan & Klart!




Tagna av Mimmi

NU är jag äntliiiigen klaaaar med allt, allt och allt! Sista provet gjordes som sagt igår och jag de två sista uppgifterna filade jag på idag efter skolan. Känns underbar T!
Fick ett GRYMT betyg på min idrottsuppgift som jag kämpat med en längre tid vilket ledde till ett MVG i idrott B i slutbetyg, jag vart skit glad! Som jag kämpade med den uppgiften, känns skönt att få respons.

Så idag drar jag och sofia mfl. till Dovas är det tänkt, fira lite innan studenten och ba vara som vi brukar. Fick två oväntade lappar i ett brev från mormor idag :o underbart, tack mormor!!

trevlig fredagkväll!
studenten om en vecka!

O L J A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0