jobbe jobbe jobb

hej!

efter jobbet drog jag till Tinas landställe och där befann sig Tina, Nathalie, Mimmi, Karro, Johanna och Sofia. Vi grillade och åt gott ute och sen satt vi inne tills kvällen vart sen (sen för mig som ska jobba imorn). En riktigt rolig och öppen kväll vart det som vanligt vilket alltid är lika kul, massa hemligheter som avslöjas tjejer emellan!!

Johanna hade med sig sin nya lilla chokladbruna kelpie valp och jag dog såklart. Hur kan man vara så söt? Helt sjukt, pussade på den heeela kvällen och saknar den lille redan. Jag vill ha miin NUUUU! Det kanske låter överdrivet för er som inte förstår men så mycket vill jag ha en Kelpie! BOOM

Nu är det sovdags, måste måste måste upp i tid imorn. SKÄRPNING!

imorn är det fredag och sen är det helg! Tummarna upp för dä!

O L J A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0