national-shopping





dagen jag aldrig firar, sveriges nationaldag! vet inte riktigt varför.. tycker det känns obekvämt.. patriotiskt.. fast det säkert inte är det.
MEN så är det!

va i stan idag och vandrade, helt själv! det gick fortare så och jag märkte hur mycket mer fokuserad jag vart. Då ska vi se, då ska man väl säga vart man har köpt allt också. köpte mer än detta men orkade inte sätta på mig alla plagg och ta kort på dem så de fick bli såhär, nöj er!

bild 1. shorts from Monki och tröjan från samma
bild 2. shorts från american apparel, älskaaaar deeeeem <3 gifta mig med dem

NU ska jag prata med mr M sen sove

O L J A N
som imorn går in på skolan sista måndagen i hennes liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0