Norrby













okej då var midsommar över och deniz har åkt iväg till sin pappa, dem ska bila till turkiet imorn.. hon ska vara ifrån oss i en månad. kommer sakna henne så mycket...

vi firade midsommar i norrby och sen åkte vi hem för att käka mat och mysa med Deniz de sista timmarna. riktigt fint väder och jag fick för första gången på hela sommaren FÄRG! igår var en riktig sommardag för mig alltså.

Bokat biljett till england, åker nästa vecka lördag och kommer hem veckan efter onsdag. kände att jag ville träffa matt och england en stund, det är något speciellt med england.. jag älskar landet.

nu ska jag iväg till gamla jobbet, lämna kläder. sen tror jag det blir shoppa i handen, om det är öppet idag?

O L J A N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0