OTROLIGA KISS och lite mer student


målade mig lite som Paul Stanley, självklart :)

ja Kiss kosnserten igår var helt underbar, med 30 000 pers på stockholms stadion vart det ett riktigt röj och vi rockade hela stockholm.
detta var alltså en födelsedagspresent från far. Så jag, pappa och hand 3 vänner gick först ut och tog några öl sen mot konserten. Mustasche som förband och även europe, grymt!

kom hem vid 12 tiden och heeelt slut, upp tidigt idag för att dra till klubben och vara funktionär till freestyletävling. Pepsi fick simma en massa, vattnet måste dock vara minst 17 grader för att det ska vara nyttigt för pepsi.. hur ska man veta det? får ta med mig en vattentemp lixom

fick fler studentbilder nu från Leo, helt underbara. visar verkligen vår lycka! Se och njut:












jo jag tappade ju min sko någonstans vid djurgår'ns vatten, fick gå såhär resten av resan på flaket och i stan! förstår dock fortfarande inte varför jag inte tog av mig den andra, gick tom. hem med den till hallen!? antar för att det vart  mer humoristiskt då! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0