pepsi hos sjukgymnasten

hej

igår var jag som sagt med Pepsi till haninge hundhälsa för att hälsa på sjukgymnasten Charlotte. besöket var väldigt givande och jag fick reda på en hel del orsaker till pepsis beteenden och hälsa.

Pepsi har inte bara ont i framtassarna som hon har artros i, som jag trodde. Hon har även ont/ är öm i höger sida om bogen, i båda ljumskarna, längst med ryggraden samt båda tassarna bak. Hennes muskel på höger ben var även mindre än den till vänster, skillde ungefär en cm vilket hon sa inte var så märkvärdigt men det kunde göra någon skillnad.

jag fick en massa förslag på rehab och behandlingar för henne och ojojoj det var inga små kostnader. att simma med henne flera gånger i veckan var ett måste och att massera henne varje dag samt stretcha var också något hon sa att jag måste göra. mycket tid kommer gå åt till detta med andra ord.

det här med hundarna jag pratar om är absolut inget som är bestämt. jag vet bara att jag vill ha en hund nu och vill inte vänta ett år. en foderhund vore toppen just nu men vet inte om denna hoffevalp är något för mig. hundstallet ska jag iaf besöka imorn och se vad dem kan erbjuda mig för hund.

mer info kommer senare alltså
håll tummarna för min lille pepsi, hoppas att hons ka må bra nu av alla behandlingar och kosttillskott

O L J A N


Kommentarer
Postat av: Farfar

Vi i Länna önskar "vår" älskling Pepsi all lycka i behandlingen framöver. Hoppas att det bara blir bättre och bättre. Krama Pepsi från oss. Längtar efter henne...

2010-06-10 @ 11:29:43
Postat av: Mimmí

stackars Pepsan. Jag hopppas att allt blir bra med henne! Å stor kram till din stora dag =)

2010-06-11 @ 11:46:25
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0