TAGGA TILL TUSEN


Jag hjälpte till att fixa lakanen! vad gillar ni my new outfit? i löve


önskar jag alltid gick runt såhär, hattar e min grejj tror jag* Såhär satt jag på sista lektionen vi hade på djurgymnasiet haha soft


på klassmiddagen med alla 3or och lärare, bästa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
undrar fortfarande NÄR jag kommer förstå att jag ska ta studenten, blir det imorn eller blir det i höst?

var ju på hundstallet idag och de gick väl sådär, ojoj va noga dem är med ALLT. vi får se hur det blir men jag har inget lugn i mig just nu för att prata om det.

JAG är FÖR uppspelt inför morgondagen! kan den inte bara last forever? snällaaaaa

champangefrukost i trekantsparken imorn kl 08.00 sen är det in till skolan för allt det där som ska hända innan man springer ut. resten vet ni!

IMORN SKA BLI EN DAG ATT MINNAS FÖR RESTEN AV MITT LIV OCH DEN SKA DÅ SJÄLVKLART BLI DEN BÄSTA!

Tack och bock underbara Djurgymnasiet för tre fantastiska år, imorn drar vi ut i det så kallade "fria"!

O L J A N är bäst

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS,GRATTIS!! Mammas tjej Nu är du klaaaaar!!

finns alltid vid din sida.

2010-06-10 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0