PIM !

Inga som har kommenterat de senaste inlägget, snälla gör det ni som känner att ni vill.


 
Vi har Pim på besök här hemma, Sofia som ska på festivalen Peace and love och lämnade henne här idag (jag vill också!!) Hon och jag drog sen till Handen och införskaffade oss en massa saker. Kanske vart lite väl dyrt men jag köpte en himla bra ocH billiga grejer! två par skor, ett för jobbet och ett för fritid, sen shorts, klocka (orange!), grön fin jacka, tights x 2... aa de va nog de.. ne juste hudkräm också! de e najs

så nu ska Pim vara här en vecka men jag drar till England på lördag, bokade biljett för några dagar sen. ska bli skönt att komma härifrån ett tag, jag älskar england. jobba hela veckan annars förutom tisdag! då ska jag se till att sola och bada hela dagen.

jag letar lägenhet... vill bo i lappis (lappkärrsberget vid universitetet) men man måste plugga för att få bo där! jag vet inte när jag ska börja plugga.. vet inte riktigt hur de funkar de där. måste ju göra högskoleprovet eller? jag vill fan flytta nu, känner mig som en odåga här hemma för jag e så trött på att bo här, INTE FÖR ATT DET ÄR DÅLIGT utan för att jag vill ha mitt eget.. känns som att jag kommer att få vänta ett bra tag till

ut på sista promenaden nu sen sova, upp tidigt imorn å jobba... usch fuck de här. tycker inte om å jobba, även om mitt jobbe kul.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0