valpvalpvalp*


"varmt i djungeln!" bild från skansenakvariet, tagen av Lisa.

jag sitter och kollar valpar, tidningen brukshunden kom ju hem för några dagar sen och där fanns det en hel del annonser om valpar till salu. Det jag vart lite intresserad av var kelpie, jaktlabbe och berger des pyrénées. jag vill verkligen ha valp nu och dessa är raser som intresserar mig mycket. mest kelpie då såklart.

ringde även märit i falun idag ang fodervalpen, lite luddig information sådär och det verkar så struligt. valpen "henke" är just nu i mora hos ngn annan som inte vet om hon vill behålla honom eller inte... skumt. så jag vet inte hur det blir. fick tillfälle att träffa dem i avesta den 12:e juni men det är dagen efter min student och jag ska dessutom på konsert på kvällen så det känns inte så aktuellt. vi får see vad som händer.. och fötter!

nu måste iaf jag plugga, spindlar, sugar gliders och minigrisar! mitt sista prov imorn!! :O

*gick inge bra på klasskampen idag men fina tröjor gjorde vi till alla. jag ska spara.

O L J A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0