13:10

Första dagen på lovet!
bio igår med sofia och lisa, wolfman. sisådär.. dålig kvalité tyckte jag. kunde gjorts bättre

ska försöka dra mig till handen för att gå till banken och handla ett (eller två) par skor. behövs! vid 5 får vi storbesök här hemma, björns far gick bort igår närmare 90 år gammel (om jag inte mins fel). familjen kommer att samlas här hemma för fika osv. har aldrig sätt en sån pigg och aktiv gammal man som honom, han gick verkligen bort med livet fortfarande levande. Han var otroligt pigg för att vara närmare 90. Vila i frid.


Om jag fick välja skulle jag nu tillbaka in i min dröm jag hade inatt. Min egna häst, utan sadel och galopp i snöslingan.

ROYAL REPUBLIC - TOMMY GUN



OLj

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Haha kul att du gillade the dancing gossedjur ;) Charmig liten krabat det där :)



Va sköönt med lov, sån lyx har inte jag just nu. Istället är det plugg plugg.



Vi ses på torsdag :D:D

Kramar

2010-03-01 @ 13:57:10
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0