6

volleybollträningen igår var minst sagt vad jag verkligen behövde! hårda fysträningar i intervaller och sen var det annan träning med bollarna. jag strävar just nu efter att, förutom att bli PROFFS i volleyboll, bli mer vig och forma till min kropp. har insett att jag fått lite mage på senare dar! OCH det kanske låter löjligt men jag har aldrig aldrig haft problem (ja, jag väljer att kalla det problem) med sånt på min kropp. därav är jag väldigt ovan vid det och det ska bort bort!

jag och anna från hunddagiset var idag runt och kollade på grejer till hunddagisets lokal. det ska förnyas så det var lite brädor, målarfärg mm som skulle införskaffas. tog oss en härlig glass på donken gjorde vi också! najs*

nu blir det kalas här hemma, Felicia 6 år!


KOM LILLA VÅR, KOM!


Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

yeah! vi kan ha som mål tillsammans att forma en magruta ^^ :P du har ju fan inbygda magrutor på din kropp haha, orättvist ;)



Oh ja, hellre OLAs "oh my god" för sina 12or än Salems "det visste jag väl..jag é bäst" ;)

2010-03-17 @ 12:31:58
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Humlan

Vart är det du tränar volleyboll? Låter super skoj! :D

2010-03-21 @ 15:42:13
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0