(_*_)

något jag gått och tänk på ett tag nu är sanningen om lycka. jag har aldrig kännt lycka som varar under längre tid, typ flera dagar, om ni tänker efter så tror jag nog att ni tycker samma sak. lycka brukar hålla sig ett par timmar eller några dygn max! sen pyser det ut i sanden och man önskar/kräver något annat som skulle göra en lycklig (blanda nu inte ihop glädje och lycka). Jag tror att vi söker efter lyckan så mycket och på så olika sätt att vi glömmer VAD lycka egentligen är. jag ska egentligen vara jävkligt lycklig, jag har en familj som bryr sig, ett hem, en hund, fina vänner, en bra skola och jag bor i ett jäkla bra land där jag har massa möjligheter tll att göra saker jag vill. ändå känner jag mig rätt olycklig just nu.. deppig eller vad man nu kallar det. jag vill ha något nytt, en utmaning, en resa, en valp (!!!), något roligt som jag väntat på som ska hända...

pffff livet är HÅRT!
Nu ska jag ändå försöka vara gladare :)

FJÄRT!
OLJAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0