BILD!



sådär ja! Här har vi mig med den nya hjälmen.. äääh nej menar frillan. (ha.. haa... haaa!) Vad tycks? :) Lite ovant eller? Nu får ni kommentera!! säg vad ni tycker!!

det var det ja, ledsen dag idag. jag fick sluta tidigare från praktiken för att åka in med Elsa (musen) och ta bort henne. Det känndes väldigt tufft faktiskt och jag valde att komma och hämta henne på onsdag för att begrava henne. Kändes bäst så, nu får hon vila i frid lilla elsa.

eftersom att möss enligt lag ska leva i par eller grupp var jag då tvungen att köpa en ny liten mus. det tog emot att köpa en ny faktiskt. jag orkar inte att det ska hända samma sak igen... detta var alltså andra gången jag var tvungen att avliva en mus (inte jag praktiskt men..). Denna lilla får heta Enja och hon är en liten tjej med en halv svans (hennes mor bet av svansen när hon var mindre). Jätte söt och fin tjej och jag hoppas att hon nu ska trivas tillsammans med Elsy i buren. Elsy är väääldigt stor i jämfört med lilla Enja.



Grattis till Ewa-maria och Zathungens kennel för de nyfödda valparna!!! Nästa gång hoppas jag på att det blir jag som tar en valp!

Tills vidare..
OLj




Kommentarer
Postat av: Pettsson och Findus

Gillar Barret

2010-03-23 @ 06:35:16
URL: http://heytonight.blogg,se
Postat av: Michelle

blev jätte snyggt! :D

2010-03-24 @ 23:58:50
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0