clearly

hej dåligt med besökare, vad hände!?

idag ska det fixas naglar! Ska börja dra mig hem till Sofia i bergshamra strax, hon har hela kittet hemma för gelénaglar. Muuuuums! det blir inte långa dock, väldigt korta tänkte jag mig faktiskt. jo jag själv har i normala fall extremt korta naglar så lite längre är ovanligt för mig.

efter det blir det kalas hos pappas Angelica, hon fyller nämligen år idag. jag stannar väl i stan efter sofa och köper något litet, jag är PANK!


det slog mig verkligen igår vilka sanna vänner jag har, jag har inte så många vänner men dem jag har är otroligt sanna och jag är så tacksam över att jag har dem alla i mitt liv. det finns idijoter, riktigt stora, men aldrig mer. jag ska inte vara dum mer nu. jag ska verkligen sattsa på dem riktiga vänner jag har, för det är dem som räcker längst. Ni vet vilka ni är <3

Jhonny Nash: i can se clearly now



OLjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0