farfar

sitter här nu hemma hos farfar, allt annat sket sig idag förutom att jag skulle hit.

i fredags vart det en härlig utgång, jag med lisa i sällskapet.. till en början. nivå 22 sen vidare till "sjätte tunnan", mimmi var där och vi träffade massa folk. kul förkväll, kväll och morgon! haha

igår var jag för första gången på en babyshower! NEJ inga barn som ska duscha, vi alla samlades hos karro för att ge hennes kommande bebis presenter och käka god mat mm. det vart en hel del roliga lekar också, gissa karros storlek på magen, klä på en docka kläder, kasta nappar mm. haha fantasifulla karro :) snart kommer lillbus!


imorn ska vi till vet kl 8 morgon, pepsi ska få kortison insprutat i tassarna och vi ska alltså se ifall detta kan göra så att hon slutar halta. artrosen kommer hon alltid att ha kvar, men hennes lidande hoppas man ju på att man kan få bort. bör skriva ner frågor till vet imorn... på morgonen brukar jag inte alltid ha hela huvudet med mig så det är nog bra att ha minneslappar kanske. ska kolla upp priser och bokningar för hundsim här också, ska vara bra förebyggande för artrosen.

sova blir det nu iaf så hoppas jag att jag kan återkomma imorn om hur det gick med pepsi.

må bra
OLj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0