förändring

det var dags för en förändring. igår hade vi tråkigt och jag fick därmed en ny frilla, lugg! just nu ser jag ut lite som kleopatra faktiskt. har dock en längre lugg än den på den bilden. Det är mycket skarpa kanter på håret och det var lite tanken, funderar på att gå till en frisör och be henne fixa till frisyren ytterligare.

jag har inte pratat med någon på länge om hur jag mår, jag brukade vara den största efterhängaren som alltid berättade vad jag tyckte och kände men på senare tid har jag ingen aning. jag har aldrig vart särsklit självständig, jag behövde alltid någon att tala om saker för och någon som hjälpte mig att välja vägar i livet. jag har nu tagit steget tillbaka och blivit mycket självständig, jag är nog inte så van.. vid att bara vara jag.  
just nu har ingen aning om något, känner mig totalt lost och det är hemskt obehagligt! det finns så mycket som jag måste ta tag i som händer i mitt liv, men jag vet inte hur. tror jag är rädd att jag ska förlora det jag bryr mig om. känns som att jag aldrig gör det rätta längre, fel på fel på fel hela tiden och jag lär mig aldrig. känner mig helt enkelt jävligt olycklig för tillfället... och det känns ju självklart inte sådär jätte kul

med tiden löser sig nog det här också... fan*

önskar man sig något tillräckligt mycket blir det en dag sant

OLj

Kommentarer
Postat av: Humlan

Tror du passar skit bra i lugg! :).

Låter inte bra alls ju! :(... Hoppas du känner dig gladare och lyckligare snart! Kram till dig Timon

2010-03-21 @ 15:39:13
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Mïmmmí

bara för att man är självständig behöver det inte betyda att man inte behöver hjälp och stöd i mellanåt <3

2010-03-21 @ 21:57:27
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0