hÄlg och praktik

igår firades marcus som fyllt 21 på cattelin i gamla stan, kom hem vid hal 4 och jobbade idag 5 timmar. var rätt slut. ska jobba extra istället för en annan tjej, yes! jag behöver pengarna!

skapades ett stort bråk idag i affären jag jobbar i. två vuxna människor stod och skrek till varandra, fula saker och dessutom hae den ena sina barn med sig... vad i helvette! kom igen... hur lågt får man gå. chefen kom och dem fortsatte i kön och utanför kassan.. haha jag stod med ett leende.

har bilder från hunddagiset jag praktiserat på nu i en vecka men dem vill inte laddas ner till datan... hoppas på att få upp dem. jag älskade verkligen att vara där. oj det kanske jag inte har sagt men det var på hundcentret som tillhör min skola, djurgymnasiet stochkholm. får mig verkligen att inse hur mycket jag älskar hundar, älskar att ha dem runt omkring mig. det skapar lycka hos mig och ett enormt lugn och trivsel. trodde inte att jag skulle tycka om hunddagis.. inte alls! men fel hade jag, ett stort fel! såhär kände jag iaf på detta hunddagis. På måndag börjar mina 4 veckors praktik på annas hundlekis i skogås, spännande!!


jag och pepsi år 2006! älskade bästaste vän, allt är tack vare dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0