hemma från en galen kryssning









minst sagt! nog visste jag att den skulle bli galen, som vi alla tycker om, men det vart nog mer än väntat! dagen efter var näst intill lika rolig som dagen innan. vi alla hade skit kul på denna studentkryssning anordnad av funcriuses. först var det tax free som gällde sedan var det buffé och efter det var det bara att dra igång på riktigt! Vi satt i hytten och roade oss sen drog jag, sofia och lisa på konsert på båten. Ett band spelade covers, bland annat acdc och metallica, även lite nytt som kings of leon kom upp. vi sjöng med och min hals var heeeelt förstörd resten av kvällen... och morgonen. jag kunde inte prata! men men glader var jag iaf såklart!

idag var det då upp kl 6 för att åka iväg till praktik. Första veckan kommer att vara på skolans hunddagis och sedan resten av 4 veckorna kommer jag att vara hos annas hundlekis i skogås. Hunddagis, hunddagis...!

ska försöka ge mig iväg till volleybollen sen ikväll, om jag orkar med min hals dvs...

OLj

Kommentarer
Postat av: Marcus Mattsson

Fan vad awesome :D

2010-03-08 @ 22:11:59
URL: http://heytonight.blogg,se
Postat av: Lisa

OOOOOOHHOOOOOO THE SEX IS ON FIRE!!!!!! haha fan va sköj de va, synd att inte alla va där så vi (jag) kunde slappna av :P

2010-03-10 @ 20:58:47
URL: http://thecandycane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0