resultat!



vi börjar redan nu se resultat under promenaderna med pepsi, hon börjar gå väldigt bra nu och det gör mig så otroligt glad. känner verkligen att jag försökt mitt yttersta nu att hon ska må bäst! jag hoppas hoppas att det här ska gå an, att kortisonet tar bort hennes lidande och att hon kan få vara riktig hund nu!

imorn tror jag att jag beger mig hem till mamma igen men pepsi vill farfar ska stanna kvar här ett tag vilket pepsi mer än gärna vill. man ser att hon trivs här, gå ut på morgonen med farfar för att hämta tidningen, vara ute på tomten och springa runt hihi

OLj..e

Kommentarer
Postat av: luisa. skojja ba försöker byta namn :)

Härligt =D



HÄRLIG BILD



HÄRLIG BRUD



P

U

S

S

2010-03-30 @ 21:46:26
URL: http://thecandycane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0