rot i arkivet

okej, vissa kör me detta fast i andra kategorier och vissa har testat på det. nu tänkte jag ge mig på ett försök, nämligen att en dag i veckan lägga ut en gamml bild på mig. Rotning i arkivet alltså! det får bli onsdagar efter volleybollträningarna!

Här kommer alltså den första!


Balen i 9:an år 2007, ser nu att datumet faktiskt står på bilden. ibland uppskattar man sånna bilder, bara i fall som dessa annars hatar man dem. klänningen hade sitt pris som ni ser och jag har faktiskt kar den än idag. Det som var lite kul med denna kväll var faktiskt att min klänning sakta sakta börja gå sönder helt! först de yttre tyget som fick sig en stor repa, sen var det korsetten som vars pinnar börja sticka ut både uppe och nere. haha jag var helt förstörd! min balklänning! Idag är den iaf hel, den hänger fint i garderoben och ibland tittar jag på den och ler. kul att spara sånt där, den symboliserar så mkt mer än bara denna balkväll. Barnen här hemma är kär i den, det är den riktiga princessklänningen!!



imorn är det alltså begravning... aldrig kul men ändå är det alltid så fint med begravningar. Man får lixom en stund att tänka på de bästa tiderna med personen och hur kul man hade det. Man får också på något sätt sig en ordentlig väckning, detta är livet. En dag ska vi alla trotts allt dö... man ska ta vara på livet, helt klart. dock är begravningar mest sorgligt självklart

Natt
OLj



Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

Beklagar angående begravningnen, vem är det som har gått bort?



kram på dig

2010-03-18 @ 12:00:19
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0