söta röda

DinSko är dum i huvudet. Dem tror att det är vår och har baaara tygskor i affären. SÄMST! Jag tog ett par söta röda stövlar och gick hem, argsint! Nu planerar jag att leva i mina röda stövlar så länge det här slasket tänker stanna i stockholm!      !!

Ivana från jobbet ringde idag och frågade vart jag var, det var tydligen inventering på jobbet idag som jag hade missat.. fan.. de hade vart extra betalt där annars!!! :( middag nu ändå med gäster


hittade lite bilder från lördagen,




haha älskar dem som förstör bilder

idag kanske jag får leka lite modell, hoppas mina röda stövlar får vara med! vi får se vad fotografen säger
OLj

Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

kul att ni hade roligt, du får följa med till underbara bar någon gång. Det vart ett riktigt skönt dansgolv på lördagen och jag dansade häcken av mig! =) kramen!

2010-03-02 @ 01:44:01
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0